joi, 15 octombrie 2015

Despre una, despre alta

Tot astept sa se mai incalzeasca, conform spuselor celor avizati, dar astept degeaba. E frig de-a binelea, iar vantul asta care nu se mai opreste, face sa simt frigul si mai si.


Nu numai eu sunt in situatia asta, ci si restul sufletelor din curte. Matoancele sunt grasunele ca niste purceluse si vor in casa cu disperare, iar seara, dupa ce aprindem focul, dorm cracanate, indoite si-n pozitii nefiresti, care pe unde le apuca somnul.


Cateii au crescut si ma uimesc in fiecare zi cu dovezile lor de atasament si dragoste fata de noi. Cele doua capre mai mari se bat pentru sefie in orice moment, inclusiv dimineata cand vor sa iasa pe usa in curte.


Gainile-s grase si de mai bine de o saptamana nu am mai vazut un ou de la ele. In plus, au reinceput sa intre seara in cotet, nu mai dorm pe garduri, prin pomi sau pe magazie. La fel si ratele au reinceput sa intre in cotetul lor.


Par a fi tare multumite de faptul ca am deschis usa gradinii si le-am lasat sa intre. Mai mult, pentru ca au fost cuminti, le-am facut uitate cateva verzisoare si dovlecei mici si cruzi. Le-au gasit imediat si s-au infruptat din ele.

Solarul isi schimba fata de la zi la zi. Apar razoare noi, plantute noi si-i de un verde frumos.





 Iar despre noi as putea sa spun ca am intrat intr-o usoara rutina. Am reusit sa strangem cate ceva prin curte, sa depozitam ce era de depozitam peste iarna, am cam terminat si cu conservele (mai am varza de pus si declar inchis sezonul asta), ne-am invatat cu naveta zilnica la liceu si cu programul aferent.
Usor-usor intram in programul de iarna, ceea ce pentru mine e perfect!
Iar daca am bagat gradina-n hibernare si lucrurile incep sa se mai linisteasca, iata cum incep sa am timp pentru mai multe :).



















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu