luni, 2 februarie 2015

Mutre si expresii :)


Curiozitate. Asculta ce ii spun, dar nu intelege sau nu vrea sa inteleaga, face numai ce vrea.

Suparare. Azi nu vorbesc cu tine!

Speranta. Poate ca acum imi aduce ceva bun.

Nevinovatie mincinoasa. Normal ca e normal ca pisica sa stea sus pe un raft. Sau pe pervaz. Sau in biblioteca.

Nevinovatie adevarata

Hotarare. Sau atunci cand doua matoance vor fix acelasi loc.

Iritare. Nu vreau sa stiu ce e in mintea ei cand se uita asa la mine.

Rugaminte.
Fericire. Poate nu stiai, dar Mairon... rade :)

8 comentarii:

  1. Sa le mananc eu mutritele ! Mooorr de dragul lor !!! Pup !!

    RăspundețiȘtergere
  2. maaai, dar s-a facut mairon asta un frumos, ceva de groaza!
    cat despre pisi iritata, stii ce e in mintea ei? "ti-as trage eu o labuta peste ochi acume de nu te vezi, daca mi-as pune mintea cu tine!"
    ureche e simpatica foc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Simpatici foc, bine ingrijiti si fericiti asa arata toti. O zi frumoasa plina de voiosie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim, chiar asa a si fost, mai ales ca a fost soare si cald. Sper ca si voi la fel ati avut-o :)

      Ștergere
  4. E si o grupa mica acolo,observ.Si mie imi place bogatia in materie de patrupede, spatiu sa fie.
    Mairon zambeste,cum e si firesc(in fotografii). ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, pe grupa mica o cheama Ciuline :). A fost foarte bolnava, de doua ori am zis ca o pierdem, dar s-a inzdravenit. E dulce si foarte rasfatata de noi si de toate matoancele. Toate o spala, dorm cu ea, o incalzesc, se joaca. Evident, cu rasfatul de care are aprte, ni s-a urcat in cap :).

      Ștergere