miercuri, 14 ianuarie 2015

Harnicutele curtii

De cateva zile e cald si frumos, iar soarele a topit zapada ici-colo, deci m-am putut strecura prin mai toate cotloanele curtii.
Ceea ce am vazut m-a bucurat tare mult si m-a binedispus, asa cum sper sa binedispuna si pe cei care vor citi aceasta postare.
Asadar, harnicutele curtii sunt:


Zambilele cele frumos mirositoare. Am un cuib sub iasomie caruia ii merge de minune, se mareste de la an la an.


Menta care creste si invadeaza curtea, spre marea mea bucurie. Tare mi-as dori partea aceea de curte plina ochi de menta si cred ca in vreo doi - trei ani dorinta mi se va implini.

Aici nu sunt prea sigura ce rasare, in portiunea aia sunt bujori, dar e mult prea devreme pentru ei. Posibil sa se fi intins ceva zambile, ca-s apropiate.

Surpriza - surprizelor: Rosa Damascena! L-am acoperit cu buruieni uscate in toamna (a se citi:  am aruncat niste buruieni pe ei si apoi i-am uitat), iar acum ii vad verzi, cu frunzulite noi. Poate ca asa e soiul, mai rezistent, nu ma pricep deloc, dar pentru mine a fost o mare surpriza sa-i vad verzi si atat de rezistenti.
Pentru mine vederea acelor varfuri fragile, dar atat de puternice, a fost indeajuns sa ma binedispuna, sper sa fie si pentru voi la fel :).

8 comentarii:

  1. De-a dreptul molipsitoare buna dispoziție!
    Mulțumesc pentru postare! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie bujorii mi-au iesit, am vazut sambata trecuta. Numai ca mugurasii ititi sunt aproape visninii... la tine vad ceva verzui... Sau poate ca ai mei sunt roz... ai tai or fi albi...

    Doamne... abia astept si eu covorul de branduse ce l-am plantat in toamna. Si narcisele, si zambilele, dar mai ales ghioceii ii astept... Parca n-ar mai fi chiar mult asa, nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, bujorii mei sunt albi, atunci probabil ca ei sunt.
      Cred ca o sa fie o nebunie la tine cu atatea flori de primavara, care-s atat de frumoase (sau poate doar mai mult apreciate dupa iarna lunga).
      Primavara in mod sigur e pe drum incoa`, dar cat i-o fi drumul de lung...nu stiu :). Il mai avem pe februarie si nici cu martie nu mi-e rusine, unde mai pui ca a mai nins si-n aprilie.

      Ștergere
  3. Chiar m-au bucurat harnicutele tale!!! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Prilej de bucurie. Sa fie intr-un ceas bun si sa speram ca iarna nu-si va mai trimite ostirile catre noi desi inca timpul nu e trecut. O seara frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un prilej bun de bucurie, asa-i. Mi-as cam dori sa vina primavara, dar e inca devreme, zic.

      Ștergere