miercuri, 5 noiembrie 2014

Culori de noiembrie si-un record personal

In ultimul timp, iarna da semne ca mult nu mai are si ajunge si pe la noi. Daca peste zi e soare si-i caldut cat de cat, dimneata si seara e foarte frig. E deja o saptamana de cand dimineata gasesc gheata pe tot.
Pe afara n-a prea mai rezistat nimic din cauza ingheturilor, numai menta imi arata ca inca nu e foarte afectata.

Prin solar insa am avut cateva surprize. Cea mai mare si mai placuta este urmatoarea;

Recordul nostru in materie de vinete. Daca in timpul verii au fost mici, in timpul asta parca vor sa se recompenseze. Sunt mari, lucioase, foarte frumoase. Pe madama de mai sus o voi pastra pentru samanta. Mi-ar placea la anul cateva asa ca ea.
Alte plante care se simt foarte bine acum sunt craitele pitice.

Dar si cele africane ( ciudat, nu?).

De o buna perioada de timp urmaresc straturile de ceapa. Sunt printre singurele straturi unde au aparut alte legume.
 Rosii. Multe rosii au aparut intre ceapa si se simt foarte bine acolo. Mi-e mila de ele, gandindu-ma la frigul ce vine.

Salata de tot felul.


Am mai gasit morcovi, ridichi, rucola, marar. Si uite asa am ajuns la concluzia ca natura iti arata ceea ce trebuie sa faci, trebuie numai sa deschizi ochii.

2 comentarii:

  1. Buna seara. Frumos in solar iar vanata este o minunatie. Nu stiu daca reuseste sa se coaca pentru a putea recolta semintele tinand cont de faptul ca temperatura nu-i este tocmai favorabila.
    Oricum felicitari pentru recolta. Sa aveti o iarna linistita, plina de momente de relaxare, liniste si inspiratie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna dimineata,
      Aveti dreptate, abia apoi am realizat si eu ca suntem totusi in noiembrie, asa ca o sa ajunga la copt si apoi via congelator :)

      Ștergere