miercuri, 6 august 2014

Joaca in apus de soare






12 comentarii:

  1. noooormal ca la apus, ca sa se asorteze cu ambientul :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Asa imi place sa cred ca sunt toate animalele si pasarile noastre. Cel putin eu ma straduiesc sa fie asa.

      Ștergere
  3. Ce-mi place pisicuta cea cu trei culori pe blanita ! Vezi ca ti-am trimis poze ! :)Pup, Dana B.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E cea mai cuminte. Si cea mai curata.
      N-am primit nimic.

      Pup!

      Ștergere
    2. Ti-am trimis prin posta online, pe mail, nu se poate sa nu le fi primit !

      Ștergere
    3. pe bune, n-am primit! m-am uitat si-n spam, nu am nici un mail.

      Ștergere
    4. Chiar nu inteleg de ce nu le-ai primit, prin aceeasi metoda i le-am trimis si lui Dani din Grecia, ea le-a primit...am sa le trimit maine din nou, le am pe pc-ul de la serviciu. O seara frumoasa, pup !

      Ștergere
    5. astept azi. nu stiu ce s-a intamplat, e foarte posbil ca gmail-ul sa faca figuri

      Ștergere
  4. Superbe pisicutele tale ,gandeste-te cum au aratat 23 de pisicute ,norocul nostru ca stam la curte si le-am gasit la toate gazde noi am ramas cu 6 adulte. Salutari Silvia SM

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 23 de matoance?! mama...
      n-am mai auzit pe cineva sa aiba atatea o data, esti recordmena :).
      oricum, felicitari pt ca i-ati luat si ati reusit sa-i dati spre adoptie

      Ștergere