marți, 1 iulie 2014

Prin gradina

Gradina se resimte bine dupa vremea rece si ploioasa, plantele nu-s chiar in regula, dar ceva-ceva o sa produca.
Unele rosii sunt afectate de umezeala, altele se descurca mai bine.



Ceapa am culcat-o pentru ca frunzele i-au fost afectate de ploaie, nu stiu exact ce este, dar bine nu i-a fost.


Dar tot e bine, pentru ca a avut apa din belsug a crescut frumos si fata de anul trecut chiar o sa am ceapa uscata, nu arpagic mare.

Sfeclei vad ca-i merge bine, chiar e singura leguma care n-are nimic.


Fasolea creste si ea, vad ca nu e afectata de ploaie, dar a cam ciuruit-o grindina.

Zucchini au inceput si ei sa faca fructe, dovleceii inca nu, patisonii sunt pe cale sa infloreasca.
Am reusit sa pun dovlecii pentru toamna, inca o tura de patisoni care au si dat, guliile si sfecla de toamna pe care le-am semanat, au inceput sa dea si ele.

Din corcoduse am facut un nectar foarte bun (sunt sigura ca daca-i dau cuiva sa-l bea, fara sa-i spun ce e, habar nu are ca-i din corcoduse ), nu credeam ca poate iesi ceva atat de gustos din ele.


O sa mai urmeze o tura de marmelada, tot o premiera pentru mine.


Iar galbenelele sunt foarte frumoase, toata gradina e plina si frumos colorata de ele, probabil azi, dupa ce se mai usuca, o sa trec la cules florile pentru a le pune la uscat.

6 comentarii:

  1. Astept cu interes sa se coaca rosiile :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu totii le asteptam :).
      Dar depindem f mult de vreme, au nevoie de soare si caldura.

      Ștergere
  2. banala corcodusa poate face gusturi minunate- cat despre ceapa, in unul din ani, prin iarna,a inceput sa putrezeasca- raul venea din mijlocul foitelor ei- prea banuiesc eu ca in acele foite a prins o vreme de cateva zile incarcate de ploaie si ca toata acea ploaie sa revarsat ,
    Astazi si gradina noastra asteapta vara.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. posibil sa se intample si asta, ca prea a dat apa multa si a fost destul de frig.
      om vedea ce va fi

      Ștergere
  3. Scuze pentru indrazneala de a-ti scrie, citesc cu interes blogul tau dar nu prea am ce comentarii sa fac, apropo de corcoduse daca vrei sa citesti cateva retete interesante cu ele intra pe blogul lui Uica Mihai. O zi buna si succes in ceea ce faceti va admir. Silvia Satu Mare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar ma bucur ca imi scrii, nu-ti cere scuze, te rog. Am gasit blogul lui Uica, marmelada am facut-o dupa reteta lui, a iesit f buna.

      O zi buna si tie. Multam :)

      Ștergere