marți, 11 februarie 2014

Dupa week-end

Zilele de au trecut au fost calde, primavaratece, cu soare. Zapada din curte a inceput sa se topeasca, in felul asta facandu-si aparitia balti mai mici sau mai mari, suficiente pentru fiecare rata in parte.
Toate ratele sunt in ton cu "moda" acum, din albe devenind gri cu bataie spre negru. Cat e ziua de lunga s-au balacit si-s fericite cu toatele pentru ca sub zapada apar timid fire de iarba.
Dupa o zi intreaga de balaceala, aseara...

...le-am gasit asa. Si bineinteles ca iar am facut curse pana am reusit sa le bag in "vastele apartamente", pentru ca nu s-au lasat duse cu una cu doua.

De cand s-a inseninat am inceput sa vedem...

Asa o stare de bine si liniste imi dau cand ii vad!
Au inceput sa se auda triluri cantate de pasari, parca-parca as zice ca ne indreptam spre primavara.

In week-end am lucrat amandoi in solar, Lucian a terminat rasadnita, eu am bibilit plantutele, am admirat varfurile itite ale viitoarelor culturi, am scos buruienile si le-am dat la pasari.

Seara am admirat culorile apusului care au imbracat satul...
 
...si am stat...

... cam asa :)

Scuzati balamucul, dar mi-a venit copiloiul acasa si tare bine e! :)

16 comentarii:

  1. buna,foarte frumoasa poza cu muntii.Eu sunt din Visina si nu am stiut pana sa citesc blogul dum. ca din Rascaeti se vad muntii.O zi buna .Geo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Geo,

      Poza e facuta din casa, deci da, se vad foarte bine si clar.
      Adevarul e ca e si distanta mare din Visina pana-n Rascaeti :).
      Normal ca daca voi ii vedeti, ii vedem si noi :).
      Dar ai vazut cum se vad pe drumul pana-n Petresti :)? Superrrr!

      Ștergere
  2. Pe ce drum mergeti la Petresti?Prin Sarbi?Pe drumul pe care merg eu,adica prin Brosteni nu se vad.... Geo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ba fix prin Brosteni si-ti spun de unde: chiar la iesire din Brosteni, ai in fata curba aia aiurea, in vale si pe dreapta un pic mai sus e balta aia de peste. Ei, de acolo incepand, te uiti pe partea dreapta-inainte si ii vezi in toata splendoarea lor :).

      Ștergere
    2. Nu pot sa cred....ma faci sa-mi fie rusine..Felicitari pentru tot ce faceti voi acolo si multumesc pentru raspuns. Geo

      Ștergere
    3. n-are de ce sa-ti fie rusine, trebuie numai sa te uiti mai atent :).
      multumesc si eu :)

      Ștergere
  3. Măi, da' fain îi prin gospodăria voastră! Mai că m-aș face „pet” la voi :) Cel puțin mâțoancele cred c-o duc ca-n sânul lui Avram.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E, fain... e noroi, sunt baltoace, dar trebuie sa vezi lucrurile bune. Matoancele-s asa de cersetoare, ca nu le putem refuza :)

      Ștergere
  4. Balaceala mare e si la noi dar noi nu avem acea superba priveliste cu muntii!
    Spor sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  5. Da` stiu ca ti-ai pus matoanca cu burta pe carte! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoase peisaje.Unii se chinuie sa vada muntii altii traiesc la poalele lor...
    Peisaje superbe cu arome de primavara.
    Chiar daca mantia iernii e frumoasa parca tot covorul de flori mi se pare mai placut.
    O zi minunata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-ar fi placut sa fim mai aproape de munti, imi plac tare mult si ...nu mai continui, as putea fi caracterizata ca fiind un pic sarita de pe fix. Imi plac si atat :)
      Florile si iarba verde imi plac si mie mai mult decat zapada.

      Ștergere