vineri, 17 ianuarie 2014

E vineri si e ceata iar

Ceata care ne cam indeamna la somn si o tara de leneveala.

Mos Ursu

In curte pasarile au inceput a misuna una cate una.

Fiara
Delicata
Sau in grup.

Fratiorii Delicatei, doi caposi


Unii nu prea au chef de plimbare si stau zgribuliti.

Tonto
Eu totusi parca as face vreo doi pasi prin curte, cainii si matoancele ma urmeaza in sir indian.
Si-i ceata iar...

In vizita?
Ma opresc prin curte si ma uit atenta la plantutele de primavara ce au iesit mult mai devreme.
Promite a fi de mare ajutor :)
Intre timp imi aduc aminte ca azi e ziua "da".

Pentru ca v-a placut
Urmaresc semnele primaverii mult prea vremelnice si chiar incep sa ma ingrijorez.


Ma duc iara sa-mi admir munca si sa ma imbat cu dulci promisiuni.



Iar cu ocazia asta imi aduc aminte ca mai avem multa treaba, asa ca revin cu picioarele pe pamant si-mi fac curaj sa ma apuc.
Ne asteapta o groaza de arpagic, usturoi romanesc si multe alte delicioase surprize pentru voi in primavara.

Iar noi va asteptam si azi comenzile pana pe la trei in dupa-amiaza :).
O zi buna, dragilor:)!

6 comentarii:

  1. Iti admiram si noi munca: spanacul tau arata extraordinar de apetisant!
    Cat despre ceata, m-am luptat si eu un pic cu ea azi dimineata in drum spre munca. Acasa, satul fiind pe deal, nu prea era, insa dupa vreo 10km, pe masura ce ma apropiam de Siret a devenit din ce in ce mai laptoasa. Urat peisaj.
    Sa ai o zi frumoasa si cu spor la arpagic si usturoi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iac, stiu cum e ceata pe langa apa. Si mai densa si mai urata.

      O zi super si tie iti doresc :)

      Ștergere
  2. Anotimpuri ce se grabesc.Nu-i bine doamna iarna,. nu-i bine.
    Frumoase imagini si ma gandeam ca daca la americani vaca este asociata cu ciocolata Milka, la noi, daca vede lumea pozele, o vor asocia cu un tub din care apare laptele gata imbuteliat.
    O zi frumoasa si un weekend minunat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. laptele acela vine de la o vacuta tare simpatica.
      si-i muls cu mana ( sic! )
      eu sper ca totusi ai nostri-s inteligenti si nu vor crede asta :)))

      Ștergere
  3. Frumoasa foc Fiara si cred ca e si plina de personalitate. La mine la tara laptele il gasesti dimineata langa gard, acolo nu se inchid portile si doamna care il mulge si distribuie deschide usa si-l pine langa gard, in curte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si la noi e la fel numai ca avem zapacitii astia de caini. asa ca lucian a facut suportul ala

      Ștergere