luni, 10 iunie 2013

Raspunsuri

Primim din ce in ce mai multe intrebari pe mail legate de noile livrari.

Asadar :

- Da, continuam ceea ce am inceput;
- Da, vom reincepe livrarile in curand.

Speram ca la sfarsitul lunii iunie rosiile sa fie gata.
Vinetele vor mai dura, probabil in a doua jumatate a lui iulie vor fi gata si ele.
Ardeilor grasi nu prea le-a mers bine, am pierdut peste o suta cincizeci de fire, asa ca nu stim daca vom avea la vanzare sau nu, vom reveni cu ei.
Vreau sa va mai spun ca suntem acreditati pentru : rosii, ardei grasi, vinete, ardei iuti, castraveti, ceapa, usturoi, salata verde, spanac, mangold.
Vom mai avea la vanzare legume produse de noi : dovlecei albi si verzi, probabil ceva verdeata ( cu toate ca au cam imbatranit si mararul si patrunjelul...om vedea atunci ), dovleci placintari, poate ceva fasole verde ( sa vedem cata se va face). Aceste produse desi sunt crescute la fel ca restul, nu le-am trecut in lista de acreditare ( exista un motiv foarte bun, pe care nu vreau sa-l fac public, dar care se poate banui foarte usor).
Deasemenea, vom mai avea produsele taranesti ( deci nu sunt bio, ci traditionale si nici nu sunt produse de noi!) : oua, lapte, branza; si produsele lui Iulian.
Voi face publica noua lista de preturi in momentul in care rosiile vor fi gata de papat.

Pana atunci hai sa inghitim un pic in sec :).



11 comentarii:

  1. Mai e un pic si o sa faci salata :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ar fi cazul, ca-mi ploua in gura de nu mai pot :).
    nici nu am cumparat rosii, de fapt n-am mai mancat de anul trecut cand s-au terminat in gradina, asa ca nu mai pot :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bina ca n-ai cumparat, eu n-am rezistat si-mi pare rau :D

      Ștergere
  3. Am o curiozitate, pentru ca am vazut si la piata rosii tuguiate: asa e soiul lor, cu capatul de jos tuguiat? La un moment dat auzisem ca acestea cu mot trebuie evitate pt ca e semn ca s-au folosit ingrasaminte chimice si mereu le evit la piata...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, asa e soiul lor.
      am citit si eu despre asta intr-un ziar destul de serios, care mi-a lasat un gust amar.

      nu ai cum sa-ti dai seama ca-s date sau nu cu chimicale, din cauza tuguiului aluia, pe bune acum...

      e o mare prostie, scrisa din putul gandirii unui ziarist imbecil care a vrut si el ceva vizualizari la articol ( sau avea target prea mare)!

      Ștergere
    2. Dar daca au o zona galbena in dreptul coditei poti considera ca s-au folosit "acceleratori" de coacere? Eu am remarcat asta din proprie experienta (n-au nici un gust si-s necoapte in interior).

      Ștergere
    3. sunt necoapte si vopsite, ca sa arate comercial, dar inauntru sunt crude.
      nu mai cumparati rosii acum, am mai scris, rosiile in afara sezonului sunt otrava, crescute la bec, in aer sau cine stie ce coaja de nuca de cocos...
      rosiile se fac la sf lui iunie, inceputul lui iulie.
      acu` si din piata o sa va luati pesticide impreuna cu rosiile, dar macar sunt altfel decat otravurile astea din extra-sezon.

      Ștergere
    4. Roşiile cu acel vârf ţuguiat sunt din sămânţă olandeză. Am uitat cum se numeşte soiul. Nu sunt la fel de gustoase ca soiurile româneşti, dar se pare că sunt mai productive.
      Eu când aud de soiuri olandeze îmi vine să trag cu mitraliera...
      (în olandezi şi nu numai... de pildă în Monsanto...)

      Ștergere
    5. Si eu la fel!
      E posibil sa fie. Dar tin minte, mica fiind, mamaie in gradina avea rosii cu tugui ( asta se intampla acum 30 de ani, nu avea de unde sa procure samanta din afara) Erau micute, oarecum rotunde si aveau acel tugui.Erau bune-bune. Parca le vad si acum in fata ochilor, erau multe pe fir, nu stiam pe care sa o aleg.
      Mare fiind de acum, le-am cautat prin piete. Si unele cu tugui au fost bune ( zemoase, carnoase), altele nu.
      Am mai auzit si citit ca olandezii si-au facut propriile seminte de Buzau sau ce alte soiuri romanesti mai sunt si le-au dat drumul la noi in piata, pt ca vad ca incep sa piarda teren.
      Ca o fi teoria conspiratiei sau nu, nu stiu.
      Dar cred ( si vreau) ca vom ajunge in stadiul in care vom face schimb de seminte intre noi si nu vom mai cumpara nimic de pe piata. Cred ca e cea mai buna solutie in momentul de fata.

      Ștergere
  4. Foarte fain arata rosiile:) Deja am bale multe:)

    RăspundețiȘtergere