marți, 4 iunie 2013

Natura; frumusete si putere

Duminica seara. Soarele apune, aerul e racoros, atmosfera este...rosie.
Pomi, case, campuri, ulite toate-s rosii.
Stam in curte si ne uitam la noua noastra lume ireala. E frumos, dar si un pic inspaimantator.
Pana si pasarile si animalele stau si privesc, s-au oprit din activitatile lor.

In timp ce soarele se duce, apar nori. Albastru inchis, grei, ciudati.

Atmosfera nu mai e rosie, ci gri. Incepe sa bata un pic de vant, pasarile se grabesc in cotete, cainii se duc la locul lor.
Numai noi stam incremeniti de o curiozitate morbida, asteptand urmarea fenomenelor care defileaza prin fata noastra.

La final soarele a disparut de tot lasand locul norilor.

 
Am cam inceput sa ne simtim mici si infimi in fata acestor fenomene.
Ploaia a venit incet si calm, cu picuri mici si reci.
Ne-am bagat sub sopron, avand aceeasi curiozitate tampita, inca nesatisfacuta.
Dupa un timp, cand ne cam luase frigul, am intrat in casa. Afara ploua asezat si curat, iar eu am adormit in sunetele picaturilor de ploaie.
Dimineata m-au trezit cocosii, afara era un aer rece, chiar frig, ieseau aburi cand respiram, soarele se ridicase pe cer, iarba-n curte era uda si foarte-foarte verde.

7 comentarii:

  1. si in fata frumusetii ne amintim ca suntem efemeri, pamantul nu-i al nostru, nici cerul, noi suntem ai lor, vor fi mult timp dupa ce noi, casele noastre, nu vom mai fi.
    sa le respectam. si sa ne bucuram de ele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "sa le respectam. si sa ne bucuram de ele."
      bine spus! si bine ar fi daca s-ar intampla asa...

      Ștergere
  2. Natura e prietenoasa daca si noi suntem prietenosi.si cum noi uitam sa fim si o tot poluam,si ea-si arata coltii spre omenire.....

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu natura nu ne putem pune niciodata! Oricum spectacolul oferit de ea este grandios intotdeauna!

    RăspundețiȘtergere
  4. @luciana si brandusa

    nu prea arata a fi prietenoasa, o cam bagasem pe maneca.
    pana la urma s-a dovedit a fi numai o mica etalare de forta, a plouat mocnit si bine

    RăspundețiȘtergere
  5. Am vazut ca ati pus anunturi Adsense de la Google...
    Pierdere de vreme si ingreunarea deschiderii blogului...
    In perioada 2009-2012 (4 ani) cu anunturi google pe 3 bloguri am castigat 5,3 Euro...
    Deci peste 20 de ani puteam incasa acea suma minima de 100 Euro...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))
      suma minima acum vad ca e de 70 eur. e criza, deh :))
      le tin o perioada sa vad cum e. am vazut ca ingreuneaza blogul si nu-mi place.

      Ștergere