joi, 9 mai 2013

Sfarsitul sezonului de primavara ( info pentru abonati )

Dragii mei, a venit timpul!
Sezonul de primavara, din pacate, s-a terminat.

Sambata 11 mai va fi ultima livrare a verdeturilor ( salata, spanac, usturoi verde).

Din cauza caldurii ritmul de atingere al maturitatii plantelor este destul de rapid.
Nu vrem ( si nici nu o s-o facem vreodata!) sa livram produse care noua nu ne plac ( imbatranite, stricate etc ), asa ca am hotarat sa inchidem sezonul de primavara.

In continuare vom avea oua, branza, lapte, produsele lui Iulian. Voi modifica lista cu produsele disponibile incepand de saptamana viitoare.

Nu stiu daca am spus tuturor celor care ne-au transmis comenzi pana acum, asa ca scriu si in mod public : spanacul si mangoldul pe care il mai avem sunt bune pentru gatit sau congelat, nu pentru salate.
Speram sa avem recolte la fel de bune ca pana acum la rosii, ardei, castraveti, vinete.

Voi posta in blog stadiile de dezvoltare a plantelor si vom lua legatura in momentul in care rosiile si restul legumelor pe care le producem vor fi gata de consumat.

Multumim inca o data celor care ne-au dat sansa sa facem cunoscute produsele noastre, dar si ale taranilor!

Numai bine, oameni buni!

3 comentarii:

  1. luciana.duna@fjsc.ro9 mai 2013 la 14:19

    Am vazut oferta la rosii,vorbesc si eu cu soata mea si cred ca voi lua 50 fire, e mai rentabil cu o asa oferta

    RăspundețiȘtergere
  2. Tare sunt curioasa cum este mangoldul :D Numai ca doar pentru el chiar nu pot face comanda acum. Ramane si pentru saptamana viitoare oferta de asa "verdeata"?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai tocmai am anuntat ca sambata asta e ultima livrare la verdeturi :).

      Ștergere