joi, 9 mai 2013

Dimineata racoroasa si super colorata

Am reusit sa ma trezesc cam greu. Dormeam si nu imi puteam da seama ce se aude langa capul meu. Dupa cateva minute lungi, iritante, mi-am dat seama ca e alarma de la ceas. L-am oprit, m-am dat jos din pat si cam pe doua carari incercam sa-mi tin drumul pana in bucatarie.
Ajung acolo si ma opresc din traseul pana la filtru de cafea. Era o lumina ireala, ciudata in incapere.
Ma uit in jur nedumerita, apoi imi arunc ochii pe fereastra.
Ce am vazut mi-a placut atat de mult. Asa culori...


6 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. nu eu, aparatul. eu nici macar nu stiu cum si cand am facut pozele :)

      Ștergere
  2. luciana.duna@fjsc.ro9 mai 2013 la 11:27

    superb...in aceasta scurta mini-vacanta am apucat si eu sa admir rasaritul ,mi-a placut sa ma trezesc devreme si sa adorm tarziu,nu stiu de ce dar parca aveam un fel de energie inamagazinata pe care trebuia sa o consum.....in schimb azi,cand am venit la munca,nu m-as mai fi dat jos din pat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai vazut cat e de placut :)? stii despre ce vorbesc acum...

      Ștergere
    2. luciana.duna@fjsc.ro9 mai 2013 la 14:18

      da,mai ca-mi pare rau ca nu m-am bucurat si pana acum de ele.....

      Ștergere
  3. Iuliana si diminetile ei din Rai :* Alina

    RăspundețiȘtergere