miercuri, 1 mai 2013

Ce facuram de 1 Mai + un mic info pentru abonati

Relaxare, gratare, distractii? Mmm...
Azi Adi mi-a spus : Mami, stii ce e ironic? Ca de Ziua Muncii nu se munceste! Dar nu in cazul nostru!
Dimineata m-am trezit mai tarziu decat de obicei, in jur de sapte, in niste oracaieli de cocosi, gaini, pui, rate ( cica mute!), caini si matoance, toti infometati, iar pasarile super enervate ca erau inca inchise. In special Vulturica tipa cel mai tare, poate-poate ne-om trezi.
A reusit sa ma trezeasca, dar i-am cerut scuze in gand ca nu ma pot duce direct la el. Pana nu beau o gura de cafea dimineata nu sunt functionala.
Dupa ce am reusit sa ma trezesc cat de cat am eliberat pasaretul nervos, le-am dat mancare si apa proaspata, am hranit si animalele, apoi mi-am permis a doua cana de cafea, bauta mai relaxat, afara in linistea si racoarea diminetii. Imi place sa stau in spatele gradinii, asezata pe una din barile solarului, sa am cu mine cafeaua si tigarile, sa ma uit in poienita si sa ascult ciripitul de pasari ( de la un timp s-au aciuit niste pasari care scot niste triluri...o nebunie ). E o minune acolo, in poienita : pomi infloriti, flori de camp inflorite, delusorul care-i verde crud, aerul curat si liniste! Toate imi dau o stare de bine.
Dar in curand au inceput sa se auda tractoarele, forfota prin curti, oameni incepand treburi.
Si am inceput si noi. Eu am repicat ardei, vinete si rosii ( nici nu stiu cate fire, cateva sute cred). Lucian s-a ocupat de un sfert de solar, a arat si a aranjat locul unde maine vom planta primele rosii. Treaba grea pentru ca acolo nu fusese plantat nimic, pamantul uscat, a muncit mult. Abia astept maine sa punem "buzoiencele" la locul definitiv. Au crescut frumos si am mari sperante la ele.
Printre picaturi eu am gatit, am mai intins o sarma de rufe, am schimbat apa la pasari si animale de o mie de ori, am scos clostile afara ( asa cum m-a invatat Brandusa) sa se miste, sa manance, sa bea apa.
Nu cred ca v-am spus : mai avem o closca! I-am pus si ei oua, habar n-am cate oua am pus in total. Nici  nu mai conteaza, tot ce conteaza e sa iasa totusi niste pui. Deci, in total, acum avem trei closti.
Tot azi am reusit sa semanam porumbul la camp. Bine, nu noi, am tocmit un vecin care are tractor. Dar ne-am luat si de grija asta, nu e prea placut sa tot scoti bani din buzunar pentru mancarea pasarilor. mai bine o producem noi.
Cam asta am facut noi de Ziua Muncii, am fost atat de ocupati ca nici nu stiu cand a trecut ziua.
Voi face poze maine si va voi arata. Sper :)!

In alta ordine:
-  In lista de preturi am trecut ceva noutati : la rasaduri am trecut si Inima de Bou ( de culoare rosie ), care s-au facut mari si frumoase si am mai pus faina alba facuta numai din grau si atat.
Plus, la rasaduri am gandit o mica promotie ( deh...defect profesional :) ).
 - Sambata, 4 Mai, vom livra.
S-au strans deja ceva comenzi, asa ca asteptam cu drag si alti doritori cu un mail scurt sau un telefon maine ( joi ). Ca de obicei, vinerea e zi de pregatit comenzile voastre.

4 comentarii:

  1. Bine ai facut cu clostile! Ieri rasadurile au gustat din pamantul de la noi sper sa le mearga bine:-) si sa mancam rosii mari si frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tot harnici cu fiecare zi! felicitari pentru ceea ce faci si pasiunea pusa in fiecare actiune. Sunteti o sursa de inspiratie pentru mine. Astept pozele :).

    RăspundețiȘtergere