marți, 23 aprilie 2013

La pas prin curte si gradina

Primavara si-a intrat pe deplin in drepturi, iar daca ne luam dupa temperaturile care vor fi saptamana viitoare se pare ca vara e pe aproape.
In curte-i totul verde, in momentul asta ma bucur si de verdele buruienilor, zambilele si narcisele s-au trecut, dar incep in forta lalelele si liliacul.
Imi place curtea mea, asa cum e : verde, mare, nu prea curata, plina cu gaini, rate, caini si pisici. Ma bucur ca am apucat sa pun cate ceva si in gradina, sper ca sambata de vine sa ajung sa pun pepeni ( rosu si galben), dovlecei si dolveci placintari.
A! Si ceva rosii.
Mda...si ceva fire de conopida in locul celor mancate de rate.

 

Cea de mai jos e una din cele puse de mine in toamna.

 Nu au toate boboci asa mari, dar incep incet-incet.

Am in curte un pomisor care face flori asa frumoase, nu stiu ce anume este, dar imi place tare mult.


Madamele la plimbare insotite de Cavaler :)


Trandafirii pusi in toamna ma bucura cu frunzulitele lor noi. Problema e ca nu mai stiu ce trandafiri am luat, ce culori aveau. Am uitat si, evident, am aruncat si ambalajele :). Asa ca daca vor fi atat de amabili sa faca flori anul asta, prin vara voi afla.



Puii mananca, se joaca, se bat, adica cresc. Cand ma vad se aduna toti in jurul meu.


Ratele nu mai au chef sa doarma in cotet, stau pe afara si noaptea.
Aici avem un ratoi super obosit si ravasit...la opt rate eu zic ca arata inca bine :).

In gradina din spate, acolo unde am lucrat sambata, conopida arata cam asa.


Deci, care nu stie, va zic eu acum : ratele sunt innebunite dupa frunzele de conopida. Papa tot, tot, tot!
Si varza.

Si de la arac in sus e cam ce am lucrat eu sambata si duminica.

In gradina din fata tarhonului ii merge de minune afara, iar mangoldul a ajuns un fel de monstru al mangoldului.


Si un rasarit frumos de azi de dimineata.

Am pus azi la poze, ca sa compensez postarea de ieri, ca am primit "reclamatii".

18 comentarii:

  1. pomisorul minunat este un agris. sa-ti traiasca. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mangoldul e super sper sa se faca si al meu asa:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la mine e al doilea an.
      daca-l lasi, in mod sigur se va face si al tau la fel.

      Ștergere
  3. Pune de-o placinta cu mangold si spanac :)

    RăspundețiȘtergere
  4. wow,ce splendid! minunata gradina aveti, sa o stapaniti sanatosi si voiosi.noi acum doi ani cand ne-am mutat nu aveam decat gazon prin toata curtea,nu aveam pomi ,acum au facut si pomisorii nostri ceva flori,dar nu cred ca fac fructe anul acesta....cat despre culturi...merge greu cand nu ai motosapatoare,eu am sapat singurica toata gradinita din fata dar tot ma mandresc cu ce am

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-as dori sa o ingrijesc mult mai mult si mai bine.
      Timpul ma omoara.
      Fara motosapa e naspa, naspa rau :)

      Ștergere
    2. Ooo, da
      Si eu fara motosapa si sunt martora ca e naspa rau :)) ...mai ales cand faci pariuri cum ca faci tu pe tractorul

      Ștergere
  5. Asa da :)
    Acum primesti felicitari in locul reclamatiilor :))
    Da da da...O placinta cu spanac, mangold si feta...mmmm
    Yummi
    Ce mari s-au facut puii

    RăspundețiȘtergere
  6. am pus si eu cateva poze cu florile din gradina mea...cu rosiile next week.....acum ma duc pe google sa vad ce e mangoldul,ca eu sunt mai de la tara asa,si nu prea stiu...:)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ia sa intru eu sa vad :)
      las` ca si eu credeam ca am spanac si Dani mi-a spus ca de fapt e mangold.

      Ștergere
  7. Iuliana,daca-ti ramane cumva rasad de rosii as vrea si eu vreo 50 fire,noi nu am luat decat 30 momentan,dar in gradina merg puse pana la 300...si ardei,de asemenea,daca ai

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa am in mod sigur, am scris in postarea de azi. Cred ca pe sapt viitoare dam drumul la vanzare, sa mai creasca un picut.

      Ștergere
  8. abia astept.....o sa ne vedem aici in Bucuresti cel mai probabil,dupa Paste....este cel mai usor mod de livrare,mai ales ca esti la botul calului,cum se spune.

    RăspundețiȘtergere