marți, 30 aprilie 2013

Cozonaci pentru Paste

Dragii mei, dupa cum se stie, la noi nu prea merge sarbatoare fara gustosul cozonac. Parca nu e sarbatoare, asa?
Multi dintre noi ne-am invatat sa cumparam din supermarket, ca-s mai ieftini, sa fie acolo pe masa.
Dar nu se mananca, pentru ca nu-s gustosi  ( au gust de cauciuc, nu-s dulci defel, sunt super fazi!), in felul asta aruncand niste bani aiurea la gunoi. Spun asta din proprie experienta, dar si din ce am auzit pe la altii.
Asadar noi impreuna cu Iulian si Luminita venim cu o propunere care voi care arata cam in " halul " asta ( eu am apa in gura, sincer!) :

 

Pe blogul lui http://turtitafermecata.blogspot.ro/ ne spune si reteta si modul in care prepara aceste minunatii.
Cozonacii vor fi cu mac si cacao sau cu rahat.
Un cozonac are aproximativ un kilogram si costa 40 de lei.
Doritorii pot trimite comenzile pe iuliana.iordache7@gmail.com azi si maine.

4 comentarii:

  1. nici nu am apa in gura :)) tare "urat" arata cozonacii astia :))

    RăspundețiȘtergere
  2. http://luciana1977.blogratuit.ro/
    mi-am facut si eu blog,in sfarsit......lenea e cucoana mare.cozonacii arata yummiiiii! ,abia astept si eu sa faca sotul...pt ca,spre rusinea mea, trebuie sa recunosc ca la asta doar el se pricepe.Eu va doresc de pe acum spor la munca, sa profitati din plin de aceasta mini-vacanta si UN PASTE MINUNAT!

    RăspundețiȘtergere