vineri, 23 noiembrie 2012

In pregatiri

Ne asteapta un week-end incarcat, dar asteptat, cu musafiri dragi ( prieteni si familie pe care-i asteptam cu bucurie si nerabdare) pentru a-l sarbatori pe " nepotul cel mai mare al familionului". La un gratar, la un paharel de ce s-o gasi, la o vorba si un raset. Singurul care nu se va simti bine, va fi Ursu, pentru ca o sa stea inchis. Evident ca o sa chiraie ca-n gura de sarpe, dar trebuie sa rabde.
Imi e teama si sila sa ma duc in magazine dupa-amiaza, va fi o adevarata nebunie ( nu stiu cum de nu mi-a picat fisa din timp si m-am nimerit eu sa-mi fac cumparaturile exact azi, de black friday), iar ies de acolo ametita, capiata, zapacita. Parerea mea e ca e o mare ( si proasta) gluma faza cu black friday, preturile nu-s deloc mai mici, unele din contra sunt chiar mai mari. In fine, fiecare cu parerea si buzunarul lui.
In alta ordine de idei, de la un timp, gainile si cocosii ( cei mari, nu puii) s-au apucat sa prinda soricei . Si Coculica si Blondu` ( cocos galben pai, noua achizitie - l-am primit in ziua de Mihai si Gavril de la un vecin, ne-am trezit la sapte dimineata cu el la poarta, cica asa e obiceiul acolo sa se dea o pasare si un stiulete de porumb. Din pacate, numai el a respectat obiceiul :) ). Dar au asa o tactica si o viteza la prins si apoi la inghitit, de au intrecut pisicile. Vulturica a crescut, e chiar mare si cred ca inca nu s-a oprit din crestere, a inceput sa cante...hm, mai normal, nu mai scoate sunetele alea infricosatoare si se bate cu Blondu` pe gaini, pe spatiu, pe aerul de-l respira, cam pe tot in general. Gainile raman oricum....singure ( merge? ), pentru ca astia doi se bat ca chiorii si uita de ele. Mai avem o rata care a fugit din domiciliul conjugal si s-a mutat la gaini, noaptea acolo doarme. Singura care mai oua e Julieta, desi credeam ca nu, am gasit sub lemne noua oua, si-a schimbat locul de ouat, e tare bezmetica, ea nu stie sa mearga, ea alearga, dand din cap si cotcodacind intr-una.
Puii au crescut, si-au luat forma de gaini si cocosi, sunt cinci cocosi si doua gaini. Nu vreau sa ma gandesc ce o sa fie in curte cand or mai creste si astia.
Gore s-a obraznicit foarte tare, chinuie pisicile, alerga dupa gaini si rate, am o presimtire ca va deveni un catel problema. Sare, topaie, latra, alearga, ne ameteste complet. Ma enerveaza la culme dimineata, cand vreau sa plec la munca, parca stie : mai intai se duce in gradina, se murdareste bine de pamant si ma pandeste. Cum apar, evident imbracata cu haine bune, sare pe mine intr-un stil barbar cu labele ei super murdare! Sper totusi ca dupa ce-i vor trece " aerele adolescentine", sa se linisteasca.
Hotu` apare numai seara, e in " plimbari cainesti ", ca-i sezonul, e jigarit, batut, cu ochi luciosi, mananca repede si dispare iar. Piston mananca si doarme. Si iar mananca si iar doarme. Mai latra cateodata, dar adoarme imediat, efortu`- i mare.
Mitilla si Frumusica s-au intremat dupa operatii, s-au ingrasat ca niste purcele, iar Mitilla m-a speriat cu atata somn. Are acelasi comportament ca si Piston, mananca si doarme. Numai la noi in pat, spre disperarea lui Lucian! Cred ca e foarte jenant pentru ea sa doarma in alta parte. Asa isi arata superioritatea fata de restul clanului pisicesc, care fiecare doarme pe unde apuca.
Solarul e terminat, comanda la folie e data, iar Lucian s-a apucat sa vopseasca toate barile cu grund. Isi face planuri, se gandeste cum o sa prinda folia - pe afara, inauntru- ce cleme sa ia si are " viziuni" despre cum o sa arate cand o sa fie gata. Iar eu abia astept sa-mi rup spatele si mainile la lucru in el.
Aseara stateam de vorba cu Adi si am realizat cat de aproape sunt sarbatorile. Saptamana viitoare-i scurta, ca vineri e liber, apoi vine Mos Nicolae ( sa speram ca nu vom primi bete) si apoi repede-repede va veni si Craciunul si Anul Nou. Hmmm...cam repede a trecut anul asta, imi pare. E un an important in viata noastra, e anul in care am hotarat sa lasam orasul pentru sat. Si anul cand am hotarat ca e cazul sa incepem sa fim pe cont propriu. E un an bun.

8 comentarii:

  1. E o premierea pentru mine sa aud ca exista cocosi carnivori :)))
    Dar la faza cu Gore am ras cu lacrimi...conspiratia caineasca, nu alta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. gore e obraznica rau, dar sa ma vezi pe mine cum alerg disperata spre masina, dupa ce scap din labele ei, evident cu tot clanul de caini si pisici, care cred ca am chef de joaca...

      Ștergere
  2. a fost o postare monumental de cinematografica, mi-am imaginat scenele si am ras (tare, in birou, eu - o serioasa si o sobra, da?).
    mi se pare o toamna bogata in soricei. tu n-ai cu ce sa faci comparatie, dar la mine e a treia toamna la casa si niciodata n-am avut atat de multi.
    gainile raman singure??? si aici am ras si inca mai rad gandindu-ma ce-ai vrut sa spui de fapt. ma intreb cine dintre cititorii tai e pudibond :)))

    distractie maxima si oboseala minima we asta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersi Cristina :), nu stiu daca oi avea sau nu astfel de cititori, dar in caz ca as avea, nu am vrut sa risc :)

      Ștergere
  3. (cu gore - cand se urca pe tine spune-i cand se apropie de tine ferm nu, apoi jos si in acelasi timp calc-o pe una din labele din spate. intai a atentionare, apoi mai cu incredere. va pricepe repede ce si cum)
    a trecut repede anul pentru ca a fost plin, s-au intamplat de n ori mai multe decat in oras. si eu zic ca e de bine, mai ales ca se vede ce-ati facut in acest an. vine iarna si va mai odihiniti si voi un pic acum :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa stii ca ma gandeam sa caut ceva materiale de educare, prea e descreierata. uite chiar incerc cu ea asta, din cauza ei merge masina de spalat in disperare :)

      Ștergere
  4. Ma amuza mereu cand te vizitez numele animalutelor tale de pe langa casa. Ati avut ceva imaginatie... La multi ani la sat! Noi am implinit doi toamna asta.

    RăspundețiȘtergere