marți, 2 octombrie 2012

Seminte

Pentru ca Simona, intr-o recenta postare a dat startul la stransul semintelor, iar eu care-i sunt un fan inrait si o consider si un fel de mentor al meu in ale traiului la tara, am zis ca trebuie sa incep si eu.
V-am zis ca am fost vineri la Lunguletu si am gasit acei ardei iuti cireasa pe care ii caut de mult. Am incercat vineri seara unul la o ciorbita, am gustat prima data timid, mi-a parut iute, dar acceptabil si am mai muscat cu un pic mai mult curaj....si nu mi-a mai trebuit iuteala pana aseara! Sunt absolut criminali, pana acum nu mi s-a intamplat sa-mi amorteasca si gura de atata iuteala.
Asa ca i-am pus la uscat frumusel, iar semintele le vom planta in primavara si le vom da celor care-s mai rezistenti ca mine, ca eu nu pot. Imi place iuteala foarte mult, dar nu-s rezistenta defel.


Cei de mai jos sunt din cei din care am avut plantati in curte. Sunt iuti, dar ii pot manca, sunt mai omenosi.
Foarte productivi si foarte aratosi, inca sunt plini de flori si fructe in diferite stadii de coacere.


Aici avem semintele unui dovleac placintar pe care l-am luat tot de la Lunguletu. Jumatate l-am facut placinta, jumatate l-am copt in cuptor. A fost delicios, iar tanti Ioana mi-a laudat placinta, asa ca-s mandra tare. I-am promis si ei seminte, ca a avut saracul dovleac o gramada.

Si aici avem seminte de dovlecei, din cei din curte, care au fost un mare succes. Si acum mai fac rod, narozii.


Cam asta e inceputul sezonului de seminte la mine. Cam timid si cam sarac, dar finalul conteaza, nu :) ?

2 comentarii:

  1. slabut, slabut:) dar sunt toate stranse de tine si asta conteaza cel mai mult. pana in primavara tot ai vreme de cumparat plicuri, de facut si refacut planuri de plantare (pe care la momentul oportun sa le ignori cu totul). bucurestiul cu hipermarcheturile lui e aproape:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu esti sanatoasa ...am ras cu lacrimi desi probabil era mai mult informativ...eu am ras fratica...si inca rad =)))

    RăspundețiȘtergere