vineri, 31 august 2012

Multumesc GOOGLE!

Cea mai tare cautare de pana acum, cu accesarea blogului meu, este urmatoarea :

" dejectii pasari ard in soba" 

 Iar minunatul Google, prin nebanuite cai, a facut asocierea cu blogul meu amarat.
Initial am cazut pe ganduri :  Or avea astia de la Goagal ceva categorii, criterii de categorisire a blogurilor, iar eu sunt intr-un fel de junk? Ma, stiu ca nu-s tare in scrieri literare si abia am facut 2 luni de scris in blog, dar chiar asa? Sa ma treaca la dejectii? Desi nu prea multi, am vazut altii mai slabi ca mine la scris.
Apoi mi-a picat fisa. Aici draguta de Maria mi-a facut un adevarat curs de gradinareala si gospodareala, iar cuvantul " dejectii" e mentionat de mai multe ori.
Drept spun, mi-a venit inima la loc. Deci, gandesc cu mandrie si infoiata ca un curcan, nu fac chiar postari de ...rahat! Ma scuzati!
Apoi incep sa ma gandesc la tipul sau tipa care a facut cautarea. Era o intrebare? Adica stia ca ard, dar nu stia daca ard in soba? N-o fi avand bani de lemne? Sau voia sa stie daca si altii ard chestiile in soba? Sau poate scot prea mult fum?Dar oare are asa de multe pasari si n-are ce face cu dejectiile?
Sau poate era o afirmatie, nu? Omu` se incalzeste iarna cu ele si vrea sa vada daca mai sunt si altii ca el. Poate chiar vrea sa faca un fel de combustibil bio ( ca ar fi bio, nu?) si sa revolutioneze lumea cu el.
 Gata! Ajunge cu ganditul! Creierul meu de oraseanca obosita ( v-am mai spus ca are doua viteze : incet si foarte incet), vinerea e pe starea de avarie si incepe sa ma doara daca-l folosesc.

Draga tipule sau tipa,

In gradina ai incercat sa le pui? Sau sa le vinzi la gradinari? Eu ti-as cumpara si ca mine mai sunt multi.
Tot ai net si pui intrebari tampite, pune un anunt ca-l vinzi, sa vezi ce de cereri o sa ai.

Draga Goagal,

Multumesc pentru asocierile minunate.
La urma urmei, traficul conteaza, nu?

Un comentariu:

  1. era o emisiune ,acum vreun an pe prima despre o masinarie care transforma dejectiile de pasari in combustibil, dar era vorba despre crescatorii, nicidecum nu ai cum sa strangi la casa particulara cantitati industriale,plus ca toata lumea le pune in gradina

    RăspundețiȘtergere