joi, 16 august 2012

Azi ma enerveaza...

  • Idioatele blonde care claxoneaza prelung la 8 fara ceva dimineata, obligandu-ma sa injur la ora aia;
  • Frustratii care atunci cand vad femeie la volan se cred super destepti sau pur si simplu nu vor sa te vada, pentru ca nu-i asa? esti femeie, deci nu contezi! si-ti "taie fata" in trafic, obligandu-ma, evident, sa-mi continui injuraturile;
  • Dobitocii care claxoneaza prelung in secunda in care s-a pus verde la semafor... stiti continuarea
  • Terminatii beti morti la ora 8 jumatate dimineata, care mi se arunca in fata masinii; in stadiul asta deja nu m-a mai mirat nimic, am fost bucuroasa ca am putut pune frana la timp.
  • Cocalarii care asculta manele la 9 fara dimineata, cu sunetul la maxim si geamurile lasate la masina. Ce fata a facut cand am dat si eu sunetul la maxim, la radio era AC DC. Dar l-am suparat cu tupeul meu, a plecat cu " scarturi" de langa mine. Sper ca urarile mele " de bine" sa-l urmareasca toata ziua!
  • Faptul ca a trebuit sa astept 10 minute dupa CATEVA masini scoala, ca sa elibereze strada. Nu am nimic cu ei si eu am facut scoala de soferi, dar nu mi se pare corect sa blocheze o strada intreaga, ca s-au pus ei transversal, incercand sa parcheze lateral masinile in cauza.
  • Faptul ca in presa nu se mai poate citi decat despre boii care ne conduc tara sau vor s-o conduca ( si nu stiu cum dracu a tunat si i-a adunat numai unu` si unu`) si care se acuza ca au furat, au plagiat, au mintit, au fraudat, au ascuns, au facut sau n-au facut etc ceea ce probabil e adevarat, dar m-am saturat de ei, de mutrele lor, de mutrele familiilor lor si nu vreau sa-i mai vad, aud sau sa citesc stiri despre ei. Imi e SCARBA de ei!
  • Faptul ca la tv nu vezi decat patachine, manelisti, toape, homosexuali, cocalari si alte " vedete" care iar se despart, ca mai aveau nevoie de niscai publicitate;
  • Faptul ca nu este ziar sa nu aiba macar o poza cu femei dezbracate. Mai exista de fapt cele de business, dar si astia au inceput cu niste titluri capcana si texte tampite si politizate.
  • Faptul ca se promoveaza nemunca, furtul, minciuna, prostitutia, prostia, lenea;
  • Faptul ca tampiti care trimit mail-uri si au la cartea de vizita atasata functia de manager, scriu in cel mai agramat mod posibil. Citat din e-mail: " pute-ti sami spune-ti", " a-m trimiso", "ia-m spus", " nui nimika". Unde mama dracului a facut asta scoala?!
  • Faptul ca vreau sa gasesc propuneri de carti bune si lansari de carti si nu gasesc nicaieri nici o informatie ( noroc cu forumurile de pe net, totusi parca mai e o speranta, ne ajutam noi intre noi). In schimb, dau peste articole despre toape si homalai, care au fost la restaurant si au mancat rahat pane cu polonicul sau ca nu stiu ce mare mahar si-a luat o masina de sute de mii de euro sau intru pe pagina unui ziar pe care il credeam destul de serios si ii vad posteriorul dezbracat al lui Elton John! La 9 si ceva dimineata, e exact ceea ce-ti doresti. Un posterior dezbracat al unui mos homosexual intrat, probabil, in calduri! Deci, ce bou, ce cretin crede ca este atat de interesanta chestia asta??? Mie mi-a trecut pofta de mancare pe trei zile ! Chiar se citesc porcariile astea?! Nu, pe bune, sa-mi spuna si mie cineva chestia asta. Poate sunt eu inapoiata si nu pricep niste chestii.
  • Faptul ca ieri am fost liberi si azi am impresia ca e luni. Si nu suport ziua de luni!


Va las acum. As mai avea de scris, dar nu mai vreau.
Si deja ma gandesc la drumul de intoarcere spre casa...

6 comentarii:

  1. Pot sa dau copy-paste si sa-l pun la mine articolul tau :) Sunt total de acord cu tine.

    RăspundețiȘtergere
  2. rugamintea mea e sa mentionezi sursa, ca asa e frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  3. am luat la citit blogul de la prima postare. la fiecare dintre ele as fi avut cate ceva de pus la comentarii, dar am rezistat eroic :))
    la asta am depus armele si zic: invata-te ca asta e populatia din ziua de azi - agramata, fascinata de cururi si tate, superficiala, inculta. viseaza numai "tunuri, combinatii", chestii facile si asa mai departe. nu te mai enerva. incearca sa intelegi fenomenul si sa inventezi o modalitate de aparare, eventual de adaptare.
    la ora asta stii deja ca si TVR Cultural s-a inchis, deci nu ne mai miram. sa ne bucuram de ceea ce mai exista inca - forumurile, internetul, blogurile, blogroll-urile si sansa de a ne ajuta unii pe altii. am putea sa nu le avem nici pe asta, stii?

    RăspundețiȘtergere
  4. Corect, mare dreptate ai.
    Eu sunt o tipa care desi ma enervez repede, ma controlez si-mi trece la fel de repede, numai ca ziua aia...parca toti aveau ceva cu mine :))si am refulat.
    Si te rog nu te mai abtine, comenteaza la tot ce crezi ca e necesar sa comentezi.
    Multumesc si te mai astept :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Un tata ii spune fiului lui urmatoarele lucruri: pune mana de invata, fii cinstit si muncitor. Doar asa o sa poti face avere in viata. Si acum da-te din fata tv ului ca dau astia numerele de la 6 din 49!

    RăspundețiȘtergere